2010. december 18., szombat

Komikat keresek...

 Írtam egy kis versikét,amit a komment hiány ihletett.Tudom hogy nagyon béna és gáz,de ez életem első verse xD  Azért ne nagyon nevessetek pls.

Komikat keresek...

Komikat keresek,de nem lelem őket
Miért?Miért nem kapok komit tőled?
Hisz más vágyam sincs csak egy komi
Aminek  hatására fejlesztem a storit.

Ha nem írsz nekem,mérges leszek
Ha mérges vagyok,nincs ötletem
Ha nincs ötletem nincs új fejezet
Ha nincs új fejezet,nyávogtok itt nekem.
Pedig ti nem írtatok komit.

Nem jó alku,hogy ti írtok nekem?
Én meg hozom a fejezetet,
Amiben örömötöket lelitek,
Én meg örülök hogy tetszett nektek.

Na benne vagytok?
Mert ha nem rántom a kardom
Lesz itt nagy civakodás
Aminek a levét nem issza meg más
Mint én.

Elmentek, itt hagytok engem
És akkor ki olvassa a történetem?
Bús magányomban megőrülök.

Még is csak örülök,hogy vagytok nekem
Bár nem mindig írtok kommentet
De én szeretlek titeket
Szeretlek mert tetszik nektek a történetem.
És mert biztattok engem.

3 megjegyzés:

  1. Látom te is nagyon türelmetlen vagy :)
    (vagy csak unatkozol?)
    Nekem tetszik a versed főleg h az első, amit írtál.
    Ja és én nem nevettelek ki csak egy jót vigyorogtam.

    Köszi...
    ...várom már a kövi fejezet

    VálaszTörlés
  2. Hát igen,szeretném már feltenni a kövi fejezetet,és igen egy kicsit unatkoztam is :)
    Rem. nemsokára jön a feji :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Na ilyet sem olvastam még...
    Nagyon egyedi és nagyon tetszett!
    Remélem hatással lesz az olvasóidra.
    Várom a kövit türelmesen!
    Puszpás!

    VálaszTörlés