2010. december 16., csütörtök

Komihatár

Sziasztok!
Nos van egy kis probléma.Észrevettem hogy nap mint nap egy csomóan olvassák a történetemet de nem komiznak :S Ezért arra jutottam hogy bevezetem a komihatárt.Amíg a kommentek száma nem éri el a minimum 5-öt addig nem hozok új fejezetet.Sajnálom,tudom hogy ez szemét dolog tőlem, de ha nem komiztok akkor nem tudom hogy min változtassak a történetben,nem fejlődök.Nyugodtan leírhatjátok az ötleteteket ,hogy szerintetek hogyan alakuljon a történet.
Remélem azért nincs harag,és fogtok komizni :)

Addig itt egy kis versike.Nekem nagyon tetszik,attól függetlenül hogy sokak szerint gyerekes meg béna.Ennek hatására már van egy másik ötlet is a fejemben,de azt a történetet csak akkor írom meg ha ezt befejeztem.

Szalóczi Dániel

Kötöttfelsős

 

Ha hiányzol felidézek egy csomó közös dolgot
például hogy hogy legóztuk át a kiscsoportot
Középsőben nem aludtunk délután csak lestük
hogy merre jár az óvó néni aztán megkerestük
egymás izzadt tenyerét a takaró alatt…

Nagycsoportban emlékszem
hogy egyszer jött egy csapat
iskolás és kicsúfolt
hogy nincsen elöl fogam
és te megvédtél meg karatéztál
és én már akkor olyan…

Ha hiányzol felidézem az általános sulit
hogy elsőben hogy tűrted azt a fájós szurit
és másodikban se sírtál ha haza kellett menni
pedig úgy de úgy szerettél volna velem lenni
Harmadikban volt a bokorban az első
rajtam piros pulcsi volt rajtad kötött felső
csúnya volt meg szürke de én annyira szerettem
egymás nevét raktuk ki a betűlevesben
negyedikben a menzán
attól lettél beteg…

Tegnap voltam nálad és tudod rengeteg
kis fehér gyertyát gyújtottam meg hátha
felébredsz és
elkísérsz a középiskolába…

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szija!

    Szívat aaa kommentelőd!
    Na meg a negyedik fejezeted is! :D
    Szerintem nem béna ez a vers!
    Aki azt mondja az nem is tudja miről szól!
    Nekem tetszik!
    Szal akkor csak akkor rakod fel a negyediket ha meglesz az öt komi??? :o
    Pedig már azt hittem, aztán meg nem is!
    Várom!

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem is nagyon tetszik.Hát igen valakik nem érik fel ésszel a vers tartalmát.Igen csak akkor rakom fel.Am egy pár pillanatra tényleg fenn volt,véletlenül feltettem xD de aztán leszedtem
    Remélem nemsokára tehetem már fel.

    Puxx

    VálaszTörlés